Sånn flaks!

Jeg var litt skuffa da jeg skjønte at invitasjonen min til Vixen var blitt borte i posten, jeg som har jobbet så fælt med gapesmil og alt.

Les mer om mitt forsøk på å bli toppblogger her.

Men da jeg våknet i morges, skjønte jeg at det var ren og skjær flaks at jeg ikke skal ut på den røde løperen i Oslo i kveld. Og den eneste prisen jeg hadde vunnet ville sannsynligvis ha vært “Middelaldrende dame med mest tenåringshormoner”. Om en sånn pris i det hele tatt finnes da. Har mine tvil.

For til dere tenåringer med uren hud som måtte lese dette, dere som gleder dere til fremtiden med mindre hormoner og renere hud. Ikke gled dere for tidlig!

42 år og med huden til en tenåring proppfull av hormoner der altså.

Det er så gøy! Skal en ganske dyktig sminkør til for å skjule alle disse skavankene her. Så det er nok like greit at jeg krøller meg sammen i sofaen i kveld, med inneklærne på og litt sjokolade i munnen.

Nei, forresten. Vi dropper sjokoladen! Eventuelt bytter den ut med en knekk sukkerfri og mørk variant. For det virkelig ergerlige med å ikke skulle på Vixen-løperen, er jo at jeg har klart å gå ned 1,5 kg siden fredag. Jeg har rett og slett blitt en sylfide! Og det hadde jo vært gøy å vise frem min nye, smekre og stramme kropp i en trang kjole.

Jeg er jo i ferd med å bli helt innhult! Føles i alle fall sånn..

Den første uken med trening har altså gått riktig så bra. Jeg hater det fortsatt, men motivasjonen er litt mer tilstede enn før. Og neida, jeg har ikke blitt slank og stram (enda), men jeg merker i alle fall at formen går oppover mens vekta altså sakte men sikkert går nedover. Da får det heller være at kroppen føles som en lett verkende, skjelvende geléklump og at kvisene spretter ut som bjørkeløv i mai. Og når jeg tenker meg om, så er den følelsen kanskje enda bedre enn å vinne en Vixen Award.

Men seriøst, om de legger til en pris for “Usminket og uperfekt” neste år, så har dere vinneren her!

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer
    1. Hehe…herlig innlegg! Synes egentlig de burde få en kategori for oss som er litt eldre også….må bare tenke ut hva den kategorien burde kalles. 😉 😀 God fredag!

      1. Tusen takk! Beste midtlivskrise-blogger kanskje? Eller beste geriatriske? Her er det masse for Vixen å ta tak i tenker jeg.. 😉 God fredag og god helg til deg også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg