Sko til besvær

Til helgen skal vi i bryllup, og da må selvfølgelig antrekket være på plass. Lykken var stor da jeg fant både kjole(r) og de perfekte skoene i USA.

Men da jeg skulle “gå inn” de perfekte skoene her hjemme innså jeg at jeg hadde gjort generaltabben. Her burde jeg absolutt visst bedre. For jeg kjøpte dem på 4. juli. I USA betyr det mye eller i alle fall en del gåing i varmen. Og hva skjer med føttene da? Nettopp, de hovner opp! Så de perfekte skoene passet egentlig ikke så perfekt likevel..

Det er ikke få banneord som har surret rundt i hodet mitt denne helgen mens jeg har stavret meg rundt og skoene har truet med å falle av føttene mine. Hvordan skal dette gå i bryllup med trapper, brostein og dans?

Jeg kan vel ikke regne med at det de neste dagene blir så varme at føttene hovner opp og inn i skoene. Hvor mye salt må jeg eventuelt trykke i meg for å få ønsket effekt for undersåttene mon tro?

De neste dagene blir definitivt ulidelig spennende på fotfronten. Fortsettelse følger kanskje (ikke)..

#bryllup #sko #fail

4 kommentarer
    1. Det der er ikke sko du bør danse i uansett om føttene er hovne eller ikke, – det er jo sandaler med kilehæl og altfor lett å vrikke ankelen i.
      Finn noe som holder seg på føttene uansett hva slags type krumspring du foretar deg i trapper eller på dansegulv 🙂

    2. Haha! Dette var fornøyelig lesing-men jeg føler med deg:) Håper du finner en løsning – skoene er knallfine. Kos deg på bryllup!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg