Thank you for the memes..

Om du har Instagram så har sannsynligvis fått med deg den nye farsotten, #DollyPartonChallenge. En relativt irriterende trend som visstnok oppsto etter at Dolly Parton la ut denne memen.

Greit nok det, problemet her er kanskje ikke Dolly Parton, men alle de andre kjendisene og etterhvert også andre helt vanlige, dødelige mennesker som på død og liv skal kopiere og lage sine egne memes. Nå kan jeg ikke åpne Instagram uten å få en hel rekke med sånne irriterende bilder av både mennesker, dyr og mat. Ja, mange restaurantkjeder har faktisk hengt seg på og poster bilder av diverse retter i forskjellige settinger. What the…???

Jeg er virkelig møkk lei av alle sånne farsotter og utfordringer. Det er ikke nødvendigvis så morsomt, og det blir fort litt for mye. Denne er i tillegg tidkrevende, fordi du enten må bla nøye gjennom bildearkivet ditt eller rett og slett ta en liten photoshoot. Sånt er jo litt slitsomt. Så Dolly, du har laget mye bra musikk og sånt, men hold deg til det. Ikke flere memes, vær så snill!

Sånn, kan vi gi oss nå?

Thanks, but no thanks altså, Dolly!

Og takk for at du fikk meg til å kaste bort en hel time av livet mitt på å undersøke denne farsotten, gå gjennom alt for mange irriterende og intetsigende memes og til og med lage min egen. Var kanskje det du ville oppnå?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg