Status quo

Her ligger jeg. Stenger sola ute bak gardinene og nyter mørke og stillhet. Neida. Jeg nyter ikke. Det er nok mer hating. Den siste uken er dette plassen jeg har tilbragt mest tid på, og jeg er så lei! Lei av senga, lei av soverommet, lei av å føle meg innestengt her hjemme. Livet mitt er plutselig helt innholdsløst, det går nesten kun ut på ruging. Blir ikke mye å blogge om da, si. Om jeg kjeder meg? Oh yes! Det er så mye jeg heller kunne tenke meg å gjøre, inkludert rydding og husvask. Ja, virkelig! Jeg savner å gjøre sånne helt hverdagslige, kjedelige ting. Sånt som man vanligvis tar helt for gitt, selv om man kanskje ikke burde det. Men i dag hviler jeg meg forhåpentligvis opp til eventyr. For i morgen håper jeg at formen holder til en liten harry-tur over grensa. Tenk, så spennende!! Definitivt ukas høydepunkt om vi kommer så langt!

Fortsetter dette så kommer jeg til å bli sprø. All ære til dere kronikere der ute, som må leve dette livet dag ut og dag inn. Jeg bøyer meg i støvet!

6 kommentarer
      1. Tusen takk! Så koselig at du titter innom! 🙂 Her er det svangerskapskomplikasjoner som gjør livet slitsomt.. Så heldigvis forbigående, selv om det kan fortsette en god stund.

    1. Huff, det er ikke noe godt når det blir slik. Men godt det er ting som går over. Håper virkelig at alt går bra, og at du blir bedre. God bedringklem! 🙂

    2. Å ligge sånn er ikke noe stas, nei. Har ligget mye selv pga ryggen i vinter, og det er dritkjedelig i tillegg til at man føler seg ubrukelig og som en byrde. Du gjør i alle fall en viktig jobb selv i liggende stilling!

      1. Ja, akkurat sånn er det! Og uten selvdisiplin pusher man seg selv litt for langt innimellom. Skal ikke være lett. Håper ryggen din er bedre nå og at du kan få en litt mer aktiv sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg