Gleder meg til å reise

Reklame | lommebokbutikken.no

Det er ikke ofte det dukker opp reklameinnlegg på denne bloggen, til tross for at det stadig dukker opp diverse tilbud på mailen min. Jeg er nok ikke rett person til å reklamere for spådamer eller spillselskaper, og om jeg skal reklamere for noe så føler jeg at jeg må kunne stå inne for det også. Så da blir det ofte “Takk, men nei takk” fra min side. Men da jeg fikk muligheten til å velge meg ut et produkt fra lommebokbutikken.no, måtte jeg bare slå til. Der fant jeg nemlig en reiselommebok som både så fin og praktisk ut.

Og da lommeboken fra Ögon design dumpet ned i postkassen min, ble jeg ikke skuffet. Bare se så søt den er!

Her er det plass til mange flere kort enn jeg innehar, den har en egen lomme til småpenger og det beste av alt; den har plass til pass. Helt genialt for å holde styr på alt når man er ute og reiser. Som reiseleder for en familie på fem prøver jeg nemlig å ha kontroll, men må likevel lete rundt i vesken min etter alle papirer, bonuskort etc. når vi står på flyplassen. Heretter blir det full kontroll. Ved neste utenlandsreise skal denne fylles opp med alt vi trenger og plasseres lett tilgjengelig i vesken.

En annen viktig faktor for at jeg valgte akkurat denne lommeboken, er at den beskytter kortene dine for datatyveri. Jeg har nemlig nettopp fått høre hvor lett det er å stjele kortinformasjon bare ved å scanne utsiden av en veske. Med kortene mine trygt plassert i denne lekre reiselommeboken, trenger jeg ikke å bekymre meg for sånt (og en bekymring mindre er alltid fint midt oppi reisestress og flyskrekk). Den er nemlig laget av aluminium istedenfor lær eller stoff, og beskytter dermed kortene dine både mot avmagnetisering og elektronisk datatyveri. Genialt!

Jeg gleder meg allerede til å fylle den opp med alle nødvendige kort og diverse når vi reiser på ferie til sommeren. Endelig skal det bli litt orden i sakene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg