Energiløse vårdager

Nå tenker jeg at man kan fastslå at våren har kommet til Østlandet. I alle fall for en stakket stund. Og med vår kommer jo en ny energi. Eller? Nei, den har jeg visst ikke sett så mye til foreløpig. Så energiløs som jeg har vært de siste dagene er det faktisk lenge siden jeg har vært. Formen er ikke på topp. Kropp og hode er sånn ca. like utslitt. Alle ekstralagre er helt tomme, og det virker fristende å gå i hi og sove noen dager, uker eller måneder. Da er det greit å fylle på med det man kan av kaffe og vitamin D.

Neida, snøen i hagen smelter neppe før sommeren.

Det føles strengt tatt ubehagelig å ha det sånn. Når en dusj nesten tar knekken på meg og jeg rett og slett må hvile etterpå. Og når selv det å puste er slitsomt. Nå vet jeg heldigvis at det ikke er farlig, at livet bare har blitt litt mye i det siste. Jeg vet at jeg snart vil være meg selv igjen. Jeg trenger bare bittelitt tid. Og litt ekstra hvile. Lene meg tilbake og puste med magen. Komme meg gjennom de litt slitsomme dagene mot påskeferie. Så blir jeg kanskje litt våryr etterhvert jeg også!

Ikke på topp og burde brukt filter, men T-skjorte i solveggen er ganske grei terapi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg