Det er nok nå 2020

I dag, på denne siste dagen av året, hadde jeg tenkt å blogge litt igjen. Annerledesåret 2020 skulle være temaet. Men etter gårsdagens tragiske hendelser i Gjerdrum, føles det ikke rett i det hele tatt. Det får eventuelt bli en annen dag, tankene mine forsvinner ikke uansett. Men i dag, på den siste dagen av et år som har vært ekstra tungt for mange, går alle mine tanker til Gjerdrum og alle som er berørte av jordskredet der. Det er helt ufattelig å se TV-bildene og tenke på alle som har mistet absolutt alt de eier. Og ikke minst å tenke på de 10 som fortsatt er savnet og deres pårørende. Jeg håper så inderlig at 2020 har et positiv ess i ermet og at vi i løpet av dagen kan oppleve et lite mirakel. Måtte de finnes i live i ruinene og komme tilbake til dem som venter på dem.

Nyttårsfeiring føles nesten meningsløst oppi dette. Men jeg vil likevel ønske dere der ute et godt nytt år. Jeg håper 2021 vil bli et bedre år for alle som sliter og har det vondt!

4 kommentarer
    1. Hadde ikke gjort noe med et lite mirakel nå på tampen av drittåret 2020. Tenker på de som savner sine kjære på Gjerdrum. Krysser fingre og tær for positive nyheter nå. Godt nytt år til deg og dine også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg