Because life

Jeg tenker at dette bildet som jeg knipset av meg selv midt i en “hard” push-up-økt ledet av min virtuelle PT, symboliserer ganske greit hvordan livet er om dagen.

It ain’t pretty.

Det er rett og slett dårlig med gapesmil og energi. Og definitivt lite treningsglede. Men jeg tvinger meg selv gjennom både det ene og det andre, mens jeg desperat savner potetgull og sjokolade. Litt trøstespising hadde på ingen måte vært feil, kjenner jeg..

Jeg venter også utålmodig på skrivegleden som jeg så sårt savner. Kanskje litt sukker rett og slett hadde vært godt for hjernen?

Og med dette, tidenes lengste og mest givende innlegg, ønsker jeg dere en god helg!

2 kommentarer
    1. Nå må du bare ha ei fin helg med banden din, og glemme alt om skriving etc. Kjempeflott at du trimmer, jeg bør bli inspirert, skal kjenne etter om jeg ikke må en tur på tredemølla….
      Og så er dagene blitt lengre og lengre, plutselig er våren her! Har kjøpt meg mange tulipaner i dag for å nyte de vakre blomstene. Skulle hatt en prat, får se til uka en dag. Stor klem og god helg til deg og dere alle🌷🌷🌷🌷🌷🌞

      1. Helga er fullpakket, men det kan være fint det også selv om formen ikke er på topp. Herlig med tulipaner, de gir litt vårfølelse. Mine henger veldig med nebbet nå, men så har de stått i en uke også. Kanskje får jeg fylt på med nye i morgen? Ha en god helg du også, så snakkes vi kanskje til uken! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg