Fasiten

Takk for gode og morsomme forslag til hva minstemann hadde tegnet.

Det var ingen som var i nærheten av å treffe, men jeg lar meg imponere av fantasien deres!

Her er fasiten:

To steiner er selvfølgelig med. Inntil nå er det stort sett det eneste han har tegnet. Selv da han fikk beskjed om å tegne på helsestasjonen nektet han å tegne noe annet. Stein, bare stein!

En drage var derfor et overraskende friskt pust på denne tegningen. Endelig noe annet enn stein liksom!

En nøkkel fikk også være med. Mulig han har et ønske om å bli nøkkelbarn..

Et helikopter (eller eddekopter som kunstneren selv sier) var et litt rørende innslag. For morfaren til minstemann er pensjonert helikopterflyger, så hjertet mitt smeltet litt ekstra over denne. Merkelig det der.

Og til slutt hadde vi altså en *taddaaa* krøllerestaurant. Jeg er noe overrasket over at ingen tok denne. Det var jo så innlysende! Hva en krøllerestaurant er, sa du? Nei, se det vet jeg ikke. Mulig han tenker på McDonalds (golden arches), men her er ingenting sikkert..

#mammalivet #familie #barn #minstemann #gjetthva #fantasi #fasit

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg