Vinterferie dag 1 – ny stylist

Som nevnt tidligere, det er dårlig med silkeføre og vinterferieidyll hos oss. Bortsett fra to gutter som har lekt med skihopper i en hage overfylt av snø, har øvrige vinteraktiviteter foregått innendørs med skøyter og skihopp på TV. Og underveis anskaffet undertegnede seg ny stylist. Endelig trenger jeg ikke å savne magikeren fra God morgen Norge lenger. Nå har jeg fått min egen (til og med egenprodusert faktisk) stylist i jentungen. Alltid tilgjengelig. Alltid parat.

Kan ikke skjønne at mannen ikke ville dra ut sammen med meg..

#degærnehardetgodt #vinterferie #tidsfordriv #barn #familie #mammalivet #sminke

7 kommentarer
    1. Jernbanefrua..: Min gubbe stakk rett og slett avgårde – uten meg.. Regner med at han er fornøyd med å bli møtt av et nyvasket og usminket ansikt når han kommer hjem. 😉

    2. Men det er jo sånn ungdommen sminker seg for tia. Har jo peiling jenta di. Sånn Amy Winehouse stil. Noen lange øyevipper å lime på nå, så er du perfekt. 😂

    3. What???? Mannen burde bare ligge paddeflat foran deg og tilbe gudinnen! Jentungen din er helproff, og jeg hyrer henne gjerne 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg