Rask og effektiv slanking

Etter sommerferien satte jeg igang med et lite vektreduksjonprosjekt. Det ble litt for mye god mat på ferien i USA, og utgangspunktet var heller ikke det aller beste med tanke på bunadsfadesen på 17. mai. Nå skal kosekiloene bort!

Jeg orker dog ikke alle disse forskjellige slankekurene der ute. Jeg har vært innom både suppekur og knekkebrødkur før. Sistnevnte funket faktisk ganske bra for meg, men kiloene kom jo på igjen etterpå.. Ikke har jeg selvdisiplin til å følge sånne kurer heller. Så fremgangsmåten nå er endret kosthold og mer bevegelse. Hverdagscolaen er byttet ut med vann. Brød med knekkebrød. Det inntas kalorifattig mat i hverdagen og usunnheter bare i helgen. Og vekten har gått sakte men sikkert nedover.

Helt til forrige uke. Da begynte den regelrett å rase av. Å, så deilig det har vært! Ikke bare har den rast av, men den har gjort det selv om jeg har syndet med både potetgull og cola. Virkelig den mest effektive kuren jeg har funnet. Oppskriften er superenkel. Mage/tarm-infeksjon. Helt genialt. Nå har jeg gått ned flere kilo siden torsdag, og det er visst ikke over enda. Aberet er litt hodepine pga. dehydrering. Og at det er lurt å holde seg i nærheten av et toalett, spesielt rett etter du har prøvd å spise. Litt sliten kan man også bli, da kroppen ikke holder på så mye næring. Og så kan det jo hende at disse kiloene kommer tilbake når sykdomsperioden er over.

Men sånn akkurat nå funker jo dette utmerket. Og siden mannen også trenger å gå ned litt, så er det jo greit å dele på de gode slanketipsene. Så i dag slanker vi oss sammen, han og jeg..

Neida, du får ikke vite hva jeg veier! Men det går nedover..

 

#slanking #slanketips #vektreduksjon #påramma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg