Nede for telling

Det har visst blitt litt sykdom på bloggen de siste par ukene. Og det er ikke over enda. Nå er det plutselig undertegnede som går på den ene smellen etter den andre. Flaks at jeg takler så bra å være syk, for denne natten og de siste timene har vært et sant helvete. Feberen herjer i kroppen, hodet verker og det føles som tarmene har knyttet seg sammen i en ball. Jeg tar ti fødsler på strak arm foran de smertene jeg har hatt det siste halve døgnet.

Og det mest fortvilende av alt, jeg er fullstendig ute av stand til å ta meg av barna. De to store måtte klare seg selv i morges. Minsten sov heldigvis nesten helt til mannen kom fra nattevakt, for jeg hadde ikke sjans til å gjøre noe annet enn å sitte i sofaen med ham. Og den stakkars mannen min da, som etter nattevakt måtte gjøre minsten klar for barnehage. Jeg får så dårlig samvittighet at det gjør vondt.

Men akkurat nå klarer jeg ikke noe annet enn å ligge her. Jeg ber til høyere makter om at dette ikke er smittsomt, for jeg unner ingen denne helvetesrunden her.

Sånn på den positive siden, kanskje dette hjelper i forhold til vektnedgangsprosjektet mitt. Jeg er dog noe usikker på om det er rett måte å gjøre det på..

Håper virkelig du der ute har en mye bedre torsdag enn meg!

Hilsen syk og svak og dårlig bak.

#stakkarsmeg #sykigjen #sykdom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg