Womancave

Jeg sier det først som sist, noen interiørblogger blir jeg aldri. Ikke hageblogger heller for den saks skyld, det er lite grønt i mine fingre. Men jeg vil likevel vise frem min lille sommerhule. Eller womancave som jeg kaller det.

For om sommeren flytter jeg meg ut. Da skal man jo være ute! Og det blir samtidig et aldri så lite fristed innimellom, å sitte ute på terrassen istedenfor i stua. Helt for meg selv med kaffekoppen min. Eller på varme kvelder et glass vin. Og med markisa ute kan jeg godt sitte her og nyte litt sommerregn også.

Her holder jeg altså til. Min lille oase som strengt tatt ikke er noen oase i det hele tatt. Men det duger for meg. I år investerte jeg i noen dekorpærer fra Europris som lyser opp på kvelden, ellers har jeg ikke brukt en krone på mitt lille hjørne.

Jeg ønsker meg nye utemøbler etterhvert, men enn så lenge får de gamle plastmøblene våre duge.

Lekkert, ikke sant..?

Texas-skiltet på veggen er liksom prikken over i'en. Vi fikk det av stemoren min i fjor, og siden har det hengt på reolen i stua før jeg fikk den lyse ideen å henge det her i hulen min. Kommer definitivt mer til sin rett her, og jeg slipper å irritere meg over at det faller ned hver gang hyllene i reolen skal vaskes.

Her nyter jeg den norske sommeren. Skulle bare hatt en terrassevarmer nå, så kan jeg kanskje forlenge tiden i min egen womancave utover høsten.

#uteliv #hage #terrasse #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg