Jeg erklærer våren for åpnet!

Vi er fire dager inn i mai, sola skinner delvis, og jeg har trua. Trua på vår og deilige dager på terrassen. Derfor har jeg rett og slett gjort i stand mitt lille utehjørne i dag. Utemøbler ble plutselig vasket med grønnsåpe og salmiakk, alle uteputer kom frem, og Texas-skiltet er tilbake på sin hedersplass på veggen.

Og når det var gjort måtte jeg bare finne frem LED-pærene fra i fjor. Tok bare en halvtimes leting før jeg fant dem igjen på den lure plassen jeg la dem på i høst.. Nå er de på plass på markisen, henger der og dingler og rasler (litt irriterende) i vinden. Spørs om jeg var litt tidlig på avtrekkeren der, men nå klarte jeg ikke å vente lenger. Så blir det spennende å se om de lyser i år også. Kvelden vil vise.

Ny hekk er også på plass. Eller, forlengelse av hekk blir nok mer riktig. Det ble plutselig litt åpent etter at vi fjernet det store treet som sto ved trappa. Nå håper jeg disse nykommerne vokser raskt så naboene slipper å se meg i bikini til sommeren..

Nå mangler vi bare litt blomster, ny bark og noen flere plussgrader, så blir det veldig bra!

Og jeg, jeg er akkurat så happy som det muligens ser ut.

Jeg begynner seriøst å føle meg som en rosablogger (muligens på grunn av en rimelig hard slankekur, selv om vekta holder stand føles det som om magen går innover). Ikke bra..

God vårhelg!

#vår #terrasse #hageliv

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg