Blir du med under dyna?

Noen som husker at jeg nevnte at minstemann og Snuppa var hjemme fra barnehage og skole på torsdag? Fordømte vintervirus altså! Ingen slipper unna! Og jeg som før nesten aldri var syk har plutselig blitt en magnet for virus og bakterier. Jeg rakk heldigvis akkurat å gjøre unna baking og bursdagsfeiring før jeg gikk ned for telling for fullt. Eller rettere sagt, jeg holdt meg på beina frem til siste gjest gikk ut døra. Da var det stopp.

Godt å få luft på tåfisene og sirkulasjon under dyna..

Så langt har jeg tilbragt mandagen her, med noe som minner om rusk i lungene og bihuler som truer med å sprenge ansiktet på samme måte som en dynamittgubbe sprenger en melon. Kabooom!

The very ugly truth. Skallebank, rennende øyne og Mentholatum rundt nesen.

Hvem har vel ikke lyst å hoppe til køys med dette trynet? Her snakker vi BLÅmandag. Eller mer svart kanskje. For å toppe det hele så er gubben omtrent på samme nivå. Bare elendighet altså.

Her er det ikke annet å gjøre enn å trøstespise kakerester (om vi orker) og håpe at dette betyr en sykdomsfri påskeferie for første gang på flere år. For nå må det vel være nok vel?

#mandag #blåmandag #sykdom #mersykdom #lei #vintervirus #noknå #dyneløfting #kanbaregåoppover

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg