Whiteout

Når man prøver å ta selfie med all snøen i bakgrunnen men alt blir bare hvitt.

Dette bildet oppsummerer denne dagen ganske greit. Hvitt så langt øyet kan se. Snø, snø og mere snø. Og kaos! Jeg har ikke sett på maken. Nå var jeg så heldig at jeg kunne betrakte kaoset utendørs fra sofakroken, og da kan man ikke klage.

Nyter snøen fra innsiden der altså.

Og når man er god og varm og ikke står og måker og spar for harde livet, da kan man faktisk sette pris på og la seg fascinere av de enorme snømengdene som dumpet ned fra himmelen i løpet av kort tid. Naturen er en mektig ting!

Sånn så det ut da vi våknet i morges..

Og noen av oss måtte jo ut. Barna trasket til skolen med snø nesten til knærne. Og minstemann kom seg ikke i barnehagen før klokken 11 takket være dårlig måking, han kunne strengt tatt like godt blitt hjemme. Men det var jo stas med all denne snøen da.

Og mannen i huset, han har jobbet som en helt. Det er ikke få timer som har gått med til måking i dag – når han egentlig skulle ha slappet av etter og før nattevakt.

Er nok mange som har brent en del kalorier i dag..

Og selv om det er morsomt for meg som innesitter med dette snøfallet, så er det helt greit at værgudene har roet seg nå. Men jeg håper at alt dette hvite blir liggende en stund. Jeg må innrømme at det frister veldig å kle godt på seg og stupe ut i snøen i hagen..

#vinter #snø #snowday #snøkaos #innesitter

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg