Når hjernen går på høygir..

..og kroppen svikter, da blir det dårlig med blogging.

Det skjer så alt for mye akkurat nå. Fine ting, overraskende ting, spennende ting, overveldende ting, skumle ting, vanskelige ting. Alt på en gang. Og da blir det kaos i det lille hodet mitt. Og når formen i tillegg takker for seg, blir det naturlig nok enda mindre overskudd. Litt kortslutning rett og slett. Jeg har mer enn nok med bare å henge med i hverdagen og samtidig sortere tanker og følelser.

For verden stopper faktisk ikke opp selv om Fotokjerringa ikke er helt med. Livet går rett og slett sin vante gang videre selv om jeg kaver rundt her for å holde hodet over vannet. Jeg har mest lyst å krype langt under dyna og bli der. Helt alene. I stillhet, uten en eneste ytre påvirkning. Tømme hodet for tanker. Noe som strengt tatt neppe hadde fungert likevel. Men det hadde vært deilig!

Nei, her er det bare å puste med magen. Stålsette seg for det som måtte komme. Gripe muligheter. Tenke positivt. Være sterk.

Og forresten, om noen har behov for et par relativt godt brukte bihuler er det bare å skrike ut. De selges til høystbydende. Kan godt byttes i et par penere brukte også..

Dette bildet illustrerer ganske godt hvordan jeg har det om dagen..

#hverdagsliv #tanker #kaos #hjernepåhøygir #skrivesperre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg