Hva gjør jeg med kråkereiret?

Kjære du der ute! Du som har litt peiling på hår og frisyrer. Jeg trenger din hjelp! Desperat! For jeg skal som nevnt tidligere i bryllup til helgen. Og jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal gjøre med dette:

Jeg er ikke god på hår. Og jeg liker ikke håret mitt spesielt godt. Det er tykt (OK, det er jo ganske greit da) og bølgete. Ikke krøller, ikke stritt men irriterende bølgete. Det kommer kanskje ikke så godt frem på bildet, men sånn er det altså. Og som bildet viser, det er halvlangt. Ingen pannelugg, hele håret er like langt.

Nøden er stor, for jeg er lei av å enten ha håret hengende løst eller i en kjedelig hestehale. Jeg har lyst å gjøre noe annerledes. Så, kjære du der ute. Har du noen tips til enkle og fine frisyrer til en bryllupsgjest?

Jeg tar imot alt med stor takk!

#hår #frisyre #tips #hjelp

8 kommentarer
    1. Hvis du ikke er noe dreven i å gjøre noe med eget hår / bruke redskaper, tror jeg det aller enkleste kanskje blir å glatte det? Det vil jo ta litt tid å gå igjennom alt håret ditt, men det kommer kanskje til å føles mer under kontroll etterpå? Det vil ihvertfall ta enda lengre tid å krølle det 🙂 Lykke til uansett hva du velger! Du har en flott farge ihvertfall!

    2. Kjenner meg igjen i hårsituasjonen din.
      Jeg fant ut at litt lengde på håret hjalp, da er det også lettere å tynne håret litt. Spør etter en frisør som er god til å klippe tykt krøllete/bølgete hår. Når det gjelder bryllupet , er det mange enkle frisyrer man klarer selv. Pinterest bruker jeg veldig mye. Lykke til!

    3. Hva med å sette det opp?🙂 Finnes mange lette måter å gjøre det på, google litt eller se på YouTube 👍 kan jo alltid gå for en klassiker med å ta overste delen opp i strikk og pynte med noen blomster?(litt sånn alvisk) Lykke til 🙂👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg