Jeg overlevde!

Pilotdatteren med flyskrekk overlevde nok en flytur i går. To faktisk. Og det gikk endatil overraskende bra! Selv under turbulensen når vi kom inn mot kysten av nord-Amerika var levelig. Måtte bare puste litt ekstra og be til høyere makter én gang. Og jeg så nesten ikke på klokke eller flyinformasjon. Jeg fikk med meg en hel film (sånn til dels), og en haug med episoder av the Big Bang Theory. Jaggu ikke dårlig for meg og være. Dog opplevde jeg øyeblikk av total angst da jeg duppet av under filmen og våknet av en hylende alarm. Jeg bråvåknet og var overbevist om at alarmen var i flyet, og skjønte ikke hvordan mannen kunne sove gjennom det. Dyttet til ham i panikk før jeg flau innså at lyden kun var i mine øretelefoner. For en lettelse!

Nå er vi installert på et digert hotellrom i Washington DC. Kan ikke klage. I skrivende stund er klokken 07:35 lokal tid, og bare resten av gjengen våkner skal vi ut å utforske byens severdigheter. Planen er å reise videre i morgen, så vi har dårlig tid.. Jeg innså allerede da vi kjørte inn i byen i går kveld at vi ikke har satt av i nærheten av nok tid her. Jeg elsker det jeg har sett av denne plassen allerede, og tror ikke det blir dårligere i dag. Der New York bare er en storby og turisthavn, har Washington en helt annen sjarm med koselige gater, fine bygninger og townhouses som jeg bare faller helt for. Jeg tror nok dette er en plass jeg må tilbake til.



Håper jeg får delt litt mer bilder etterhvert. Må skrive fra mobilen nå som vi er på veien, så jeg knoter litt. Litt lettere å legge ut sånt på Instagram og Facebook, så det er mulig jeg prøver på det. Følg meg gjerne, linker finnes i forrige innlegg. Da skal jeg drikke opp morgenkaffen min (elsker hotellrom med kaffemaskin på rommet), og etterhvert begi meg ut i Washingtons gater, til the Mall og det hvite hus. Donald Trump, du er herved advart..

#sommer #ferie #usa #roadtrip #washingtondc

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg