Outfit of the day

Jeg skulle visst ikke ha nevnt det med barnehage og sykdom i går, for nå er vi igang igjen. Er tross alt 3 uker siden sist. Det tror jeg faktisk er rekord! Aldri så galt at det ikke er godt for noe. 

Jeg ser at alle disse toppbloggerne stadig vekk kjører dagens outfit. Så jeg tenkte jeg skulle vise frem mitt også. Jeg presenterer herved mitt OOTD.


T-skjorte og over 11(!!) år gammel, slitt mammabukse fra H&M. Accessory: vaskekost fra Jif

Og da mener jeg slitt..

For å sette den ekstra spissen på antrekket er det greit å gå bh-løs med puppene hengende ned på magen.

Og hårsveisen er liksom prikken over i’en.

Og hårsveisen er liksom prikken over i'en..
Det sier seg kanskje selv at det er greit å ikke dusje eller sminke seg for å få denne stilen.

Hurra for mammastilen, er sikker på at mannen min føler seg som verdens heldigste som har denne rypa hjemme!

Noen som kjenner seg igjen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg